Czwartek, 20 kwietnia 2023

Firma Bedeker świadcząca usługi w zakresie merchandisingu i marketingu na rzecz współpracujących z nią wydawców rozpoczęła właśnie akcję promocyjną w bibliotekach w szkołach podstawowych na terenie całej Polski.

– W okresie od 17 kwietnia do 31 maja planujemy odwiedzić 300 największych placówek w danym województwie pod względem ilości uczniów. Łącznie powinniśmy dotrzeć do 270 000 uczniów w tych wytypowanych szkołach – przekazał „Bibliotece Analiz” Krzysztof Bujalski, prezes Bedekera.

Podczas wizyt przedstawiciele firmy prezentują ofertę wydawnictw Greg i Otwartego oraz dodatkowo:

– rozdają darmowy egzemplarz pierwszego tomu z serii Magisterium” lub Delirium” oraz plakat,

– zostawiają zakładki, ulotki, katalogi oraz torby reklamowe „Czytam mądre BAJKI” do rozdawania uczniom promujące oferty prezentowanych wydawców,

– zachęcają, by biblioteka zorganizowała konkurs poświęcony danym seriom a  wydawca zobowiązuje się ufundować nagrody.

 

– Kolejną akcję planujemy w drugiej połowie roku, podczas której odwiedzimy ok. 400 bibliotek w szkołach podstawowych i 300 bibliotek w liceach. Łącznie ta akcja obejmie swoim zasięgiem ok. 600 000 uczniów – zapowiada Krzysztof Bujalski.

Przypominamy także, że grupa przedstawicieli handlowych Bedekera współpracuje obecnie z: Wydawnictwem Literackim, Wydawnictwem Sonia Draga, Grupą Wydawniczą Publicat, Wydawnictwem Kobiecym, ExpressMap, Wydawnictwem Agora, Domem Wydawniczym Rebis, Media Rodzina, GRANNA, Edgard, Wydawnictwem Greg, Wydawnictwem Otwarte i Grupą Wydawniczą Foksal.

Przeczytaj także:

Bedeker w przedszkolach

 

Podaj dalej
Autor: ET