Firma Bedeker świadcząca usługi w zakresie merchandisingu i marketingu na rzecz współpracujących z nią wydawców rozpoczęła właśnie akcję promocyjną w bibliotekach w szkołach podstawowych na terenie całej Polski.
– W okresie od 17 kwietnia do 31 maja planujemy odwiedzić 300 największych placówek w danym województwie pod względem ilości uczniów. Łącznie powinniśmy dotrzeć do 270 000 uczniów w tych wytypowanych szkołach – przekazał „Bibliotece Analiz” Krzysztof Bujalski, prezes Bedekera.
Podczas wizyt przedstawiciele firmy prezentują ofertę wydawnictw Greg i Otwartego oraz dodatkowo:
– rozdają darmowy egzemplarz pierwszego tomu z serii „Magisterium” lub „Delirium” oraz plakat,
– zostawiają zakładki, ulotki, katalogi oraz torby reklamowe „Czytam mądre BAJKI” do rozdawania uczniom promujące oferty prezentowanych wydawców,
– zachęcają, by biblioteka zorganizowała konkurs poświęcony danym seriom a wydawca zobowiązuje się ufundować nagrody.
– Kolejną akcję planujemy w drugiej połowie roku, podczas której odwiedzimy ok. 400 bibliotek w szkołach podstawowych i 300 bibliotek w liceach. Łącznie ta akcja obejmie swoim zasięgiem ok. 600 000 uczniów – zapowiada Krzysztof Bujalski.
Przypominamy także, że grupa przedstawicieli handlowych Bedekera współpracuje obecnie z: Wydawnictwem Literackim, Wydawnictwem Sonia Draga, Grupą Wydawniczą Publicat, Wydawnictwem Kobiecym, ExpressMap, Wydawnictwem Agora, Domem Wydawniczym Rebis, Media Rodzina, GRANNA, Edgard, Wydawnictwem Greg, Wydawnictwem Otwarte i Grupą Wydawniczą Foksal.
Przeczytaj także: