Poniedziałek, 2 października 2000
Reklama W poprzednim numerze Biblioteki Analiz pisaliúmy o reklamach telewizyjnych Świata Książki. Teraz prezentujemy wiÍcej informacji o zamierzeniach promocyjnych wydawnictwa (na podstawie materiałów nadesłanych przez edytora). Agencja przygotowująca kampaniÍ - Corporate Profiles. Dom mediowy kupujący media - HMS Carat. Przykładowe tytuły prasowe: "Naj", "Na Řywo", "Pani Domu", "Przyjaciółka", "Super Express …
Wyświetlono 25% materiału - 50 słów. Całość materiału zawiera 202 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.