Czwartek, 10 września 2020
W ciągu 10 dni już 140 tys. książek trafiło do klientów

„Gang Fajniaków” to nowa akcja lojalnościowo-edukacyjna sieci Biedronka, która wystartowała 27 sierpnia i potrwa do 2 grudnia br. Akcji towarzyszy książka „Gang Fajniaków i miasto marzeń” autorstwa Marcina Przewoźniaka z ilustracjami Małgorzaty Detner, która cieszy się ogromną popularnością. W ciągu 10 dni nabyło ją już 140 tys. klientów.

Książkę odebrać można za naklejki. Wystarczy zebrać 15 naklejek (1 naklejka za każde wydane na zakupy 50 zł). Można ją też kupić za 9,99 zł. Pierwszą książkę o przygodach Fajniaków zakupił klient w Bychawie w województwie lubelskim zaledwie 32 minuty po północy.

Biedronka od początku akcji, czyli od 27 sierpnia, wydała już ok. 100 tys. maskotek. Fajniaki można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek. 40 uzbieranych naklejek oznacza, że maskotkę można kupić za 19,99 zł. Pluszaka można też nabyć w cenie 39,99 zł.

“Cieszymy się, że już od pierwszego dnia akcji nie tylko same Fajniaki podbiły serca klientów, ale udało się to także książce z ich przygodami, która trafiła do setek tysięcy dzieci w Polsce. Liczymy na to, że dzięki naszej akcji Fajniaki w przystępny sposób pokażą dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a my wszyscy możemy pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki” – powiedziała Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

 

Podaj dalej
Autor: ET