Piątek, 5 stycznia 2024
Kluczowa szybkość dostaw

Amerykański gigant e-handlu zanotował znaczący wzrost udziału w zamówieniach online pod koniec sezonu świątecznego zakupów, co jest wynikiem inwestycji firmy w szybką dostawę. Klienci, którzy odkładali zakupy do ostatniej chwili, skorzystali z bogatej oferty produktów dostępnych na Amazonie, ceniąc przy tym krótki czas dostawy – podaje agencja Bloomberg.

Z danych aplikacji do śledzenia przesyłek Route wynika, że Amazon odpowiadał za 29 proc. globalnego wolumenu zamówień w ciągu ostatnich dwóch tygodni przed Bożym Narodzeniem, co stanowi wzrost w porównaniu do 21 proc. udziału w okresie Święta Dziękczynienia i Black Friday.

Andy Jassy, dyrektor generalny Amazona, podkreśla, że szybka dostawa stanowi kluczowy element konkurencyjny firmy, zachęcając klientów do zakupów.

Firma zaznaczyła, że osiągnęła rekordową szybkość dostaw w ostatnim kwartale po przeniesieniu zapasów bliżej klientów, obsługując w USA ponad 50 placówek dostaw tego samego dnia.

Podaj dalej
Autor: W
Źródło: Puls Biznesu