Poniedziałek, 25 września 2006
Nowe kursy językowe
W lutym na rynek trafi interesujący produkt Langenscheidt Polska- kursy językowe (angielski, niemiecki i włoski) firmowane przez twarze telewizyjne znane m.in. z programu telewizyjnego „Europa da się lubić”. Produkty adresowane są do masowego odbiorcy, uczącego się języka obcego lub zamierzającego podjąć naukę. Odbiorca to osoba wieku 15-65 lat, na poziomie zaawansowania od początkującego do średniozaawansowanego. Wzmocnienie decyzji zakupowej wspomoże wizerunek znanej z programu telewizyjnego osoby. Każdy z kursów firmuje kto inny. Język angielski – Kevin Aiston, niemiecki - Bjoerg Meyer, włoski - Paulo Cozza (na zdjęciu, podczas sesji).Zdaniem wydawcy, „od wielu produktów z zakresu nauki języka obcego, również …
Wyświetlono 25% materiału - 98 słów. Całość materiału zawiera 393 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.