środa, 23 lipca 2014
Pomiar efektywności blogerów
Agora kupiła 49,45 proc. udziałów spółki Social Hackers, właściciela Hash.fm – narzędzia do pomiaru efektywności działań internetowych blogerów itp. Poinformowała o tym „Rzeczpospolita” z 22 lipca, dodając, że umowa przewiduje możliwość objęcia przez Agorę udziału większościowego. Serwis Hash.fm ruszył przed dwoma miesiącami. Jak informował portal gazeta.pl w informacji zamieszczonej 21 maja tego roku, serwis ten jest miejscem, które chce …
Wyświetlono 25% materiału - 59 słów. Całość materiału zawiera 236 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.