Piątek, 7 grudnia 2012
Początek już dziś
W ten weekend odbędzie się w Łodzi II Salon Ciekawej Książki – Targi Nowej Książki. Przedstawiciele branży wydawniczej zaprezentują swoją ofertę w nowoczesnym obiekcie targowym - Centrum Konferencyjno-Wystawienniczym przy alei Politechniki 4 w Łodzi. Podtytuł imprezy - Targi Nowej Książki - ma zwrócić uwagę na nowe zjawiska dotyczące książek pojawiające się na rynku w ostatnich latach. Wiodące tematy targów - Nowe Media - Nowa Sztuka - Nowe społeczeństwo - Nowa kultura – znajdą swoje odzwierciedlenie w warstwie wystawienniczej oraz w programie merytorycznym.  Wystawcy W Łodzi swoją ofertę zaprezentuje 100 wystawców. W ich gronie pojawią się największe firmy z branży wydawniczej. Są wśród nich między innymi: REBIS, Czarna Owca, Publicat, PWN, ZNAK, ZYSK, BOSZ, W.A.B., Księży Młyn Dom Wydawniczy, Czytelnik, Agora, Krytyka Polityczna, Narodowe Centrum Kultury, LTW, Barbara. Dużą grupę stanowić będą wydawnictwa z ofertą dla dzieci. Swoją obecność w Łodzi zapowiedziały: LITERATURA, Media Rodzina, Akapit-Press, Ładne Halo, BIS, EZOP, Zakamarki, Czarna Owieczka, Hokus-Pokus, Wytwórnia, Dwie Siostry, Amea, Tatarak, Czerwony Konik, Albus. Podobnie jak w roku ubiegłym atrakcyjną propozycję dla siebie znajdą miłośnicy książek z bogatą przeszłością – Salonowi towarzyszyć będzie salonik antykwaryczny.  Wybrane punkty Programu Towarzyszącego Dopełnieniem prezentacji wydawnictw będzie bogaty program imprez towarzyszących: spotkań autorskich, paneli dyskusyjnych, prezentacji i warsztatów dla dzieci, młodzieży oraz rodziców.  Panel Księgarski Pierwszego dnia targów odbędzie się panel dla księgarzy, na którym zaprezentowane zostaną projekty mające na celu wzmocnienie pozycji księgarni niezależnych na rynku. Proponowane rozwiązania i projekty przedstawią: Narodowe Centrum Kultury, OSDW AZYMUT oraz Polska Izba Książki.  Nowe Media i Technologie w ujęciu Azymut Sp. z o.o. 7 grudnia odbędzie się panel poświęcony nowym mediom na rynku wydawniczym, przygotowany przez największą polską firmę dystrybucyjną – AZYMUT OSDW. Tematyka panelu dotyczyć będzie: rynku e-booków, platformy edukacyjnej Educhmura; portal Lubimy Czytać zaprezentuje „Aplikacje mobilne na rynku książki”; trzecia część dotyczyć będzie nowych technologii i usług OSDW AZYMUT.  Nowe Media w ujęciu Microsoft "Współczesny czytelnik, współczesny wydawca. Jak technologia pomaga miłośnikom książek." - Prelekcja ma za zadanie pokazać nowe możliwości dla miłośników książek, związane z rozwijającą się technologią informatyczną. Microsoft opowie jak pasjonat zapachu farby drukarskiej może nie tylko odnaleźć się we współczesnym, cyfrowym świecie, ale także czerpać z niego pełnymi garściami. Spotkania z autorami Podczas targów odbędzie się kilkadziesiąt spotkań ze znanymi pisarzami, filozofami oraz ilustratorami książek. W Łodzi pojawią się między …
Wyświetlono 25% materiału - 371 słów. Całość materiału zawiera 1486 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się