Spółka Inmedio, zarządzająca siecią salonów Inmedio i Inmedio Trendy, zakończyła ubiegły rok na minusie. W 2020 roku miała 466,24 mln zł przychodu netto (spadek o 11,15 proc. w porównaniu do 2019 roku). Odnotowała stratę na poziomie 18,25 mln zł (rok wcześniej miała 4,23 mln zł zysku).
Sieć salonów Inmedio to 436 sklepów oferujących prasę krajową i zagraniczną sprzedawanych we współpracy Lagardère Travel Retail z Grupą Eurocash. Sklepy zlokalizowane są przede wszystkim w centrach handlowych oraz w biurowcach.
Ofertę sieci uzupełniają książki, artykuły tytoniowe, słodycze, napoje, artykuły serwisowe, takie jak baterie czy kosmetyki. W placówkach istnieje możliwość opłacenia rachunków oraz skorzystania z usług kurierskich.
W planach na ten rok spółka zakładała otwarcie 14 nowych punktów oraz poszerzanie oferty produktowej w obecnych. Inmedio w dalszym ciągu skupia się na „tradycyjnym sektorze saloników prasowych”.