Należąca do Amazona marka Audible zaprezentowała nietypowe billboardy imitujące odtwarzacze kasetowe.
W ten sposób w ramach kampanii „A Line-up Unlike Any Other” amerykański producent i sprzedawca audiobooków zachęca odbiorców do poznawania prawdziwych kryminalnych historii w formie audio.
Na billboardach zostały umieszczone kody QR, dzięki którym słuchacze zostają przekierowani na stronę Audible.co.uk z wybranymi tytułami, aby następnie – na przykład w drodze do pracy – słuchać kryminałów.
“Kampania ukazuje niezwykłą, porywającą i często nieprzyjemną rzeczywistość zbrodni, jakie są dokonywane na co dzień wokół nas i kładzie nacisk na ofiary, które zbyt często pozostają zapomniane. Chcieliśmy ożywić te historie w nowy, interesujący sposób, dlatego współpracujemy z agencją Talon, aby w niekonwencjonalny sposób zachęcić odbiorców do zatrzymania się i wysłuchania tych historii”– wyjaśnia Albert Hogan, starszy dyrektor ds. marketingu Audible.
Pierwszy z billboardów pojawił się 22 czerwca w dzielnicy Brixton w Londynie. Kolejny stanie 4 lipca przy jednej z ulic w mieście Salford w Greater Manchester.
Akcję wspierają działania w mediach społecznościowych, a także kampania prowadzona w telewizji, streamingu i w kinach.