Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
- Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
- Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
- Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?
- Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
- Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?
Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
- MENADŻERÓW – ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
- STUDENTÓW – pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
- DYDAKTYKÓW – obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.
Tytuł: Inżynieria marketingowa
Autor: Janusz Dworak
Rok wydania: 2022
Oprawa: Miękka
Format: 165×235
Stron: 226
ISBN: 978-83-8102-520-1
Cena: 68:00zł
Wydawnictwo CeDeWu
https://cedewu.pl/Inzynieria-marketingowa-p3074
Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl