Czwartek, 23 grudnia 2021
Nowość CeDeWu

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.

Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.

Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
  • Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
  • Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
  • Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?
  • Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
  • Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?

Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:

  • MENADŻERÓW – ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
  • STUDENTÓW – pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
  • DYDAKTYKÓW – obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.

Tytuł: Inżynieria marketingowa

Autor: Janusz Dworak

Rok wydania: 2022
Oprawa: Miękka
Format: 165×235
Stron: 226
ISBN: 978-83-8102-520-1

Cena: 68:00zł

Wydawnictwo CeDeWu

https://cedewu.pl/Inzynieria-marketingowa-p3074

Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl

Podaj dalej
Autor: CeDeWu