Model biznesu to opis wyjaśniający, w jaki sposób działa przedsiębiorstwo. Jego istotą jest zobrazowanie logiki funkcjonowania organizacji lub przedsięwzięć, w postaci odpowiednio nazwanych i powiązanych elementów szablonu, umożliwiając logiczne zrozumienie procesu działania, przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorstwa uzdrowiskowe zlokalizowane w 45 polskich uzdrowiskach, prowadzą zróżnicowaną działalność turystyczno-leczniczą, której wymiarem praktycznym jest świadczenie usług w zakresie turystyki zdrowotnej oraz udzielanie świadczeń zdrowotnych poprzez lecznictwo uzdrowiskowe. Zmiany w systemie zdrowotnym państwa oraz w strukturze własnościowej przedsiębiorstw uzdrowiskowych, a także transformacja produktu uzdrowiskowego ukierunkowanego na działalność turystyczną, narzucają konieczność zmiany sposobu postrzegania i prowadzenia działalności turystyczno-leczniczej w uzdrowiskach. Odpowiedzią na tę potrzebę jest modelowe ujęcie działalności uzdrowiskowej.
Monografia prezentuje postać modelu biznesu dedykowanego współczesnym przedsiębiorstwom uzdrowiskowym, a zarazem pokazuje modelowe ujęcie zmian, jakie zaszły w działalności uzdrowiskowej w ostatnich trzech dekadach. Dualny model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego, ujęty w trójwymiarowej perspektywie przedsiębiorstwa uzdrowiskowego, umożliwia wybór jednego z ośmiu proponowanych wariantów modeli biznesu dedykowanych współczesnym przedsiębiorstwom uzdrowiskowym.
O autorze:
Adam R. Szromek – profesor nadzwyczajny Politechniki Śląskiej oraz członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauki (PAN). Autor wielu publikacji naukowych w zakresie zarządzania w turystyce i lecznictwie uzdrowiskowym. Kierownik i wykonawca projektów naukowo-badawczych nadzorowanych przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie. Członek Zarządu Redakcyjnego Journal of Tourism and Recreation, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa oraz Stowarzyszenia Wychowanków Politechniki Śląskiej przy Wydziale Organizacji i Zarządzania. Uczestnik kursów i szkoleń współczesnego biznesu, Akademii Przywództwa Global Leadership Summit i certyfikatów Unii Europejskiej w zakresie przedsiębiorczości. Prowadzi działalność społeczną w zakresie wyrównywania szans młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych przez prowadzone zajęcia warsztatowe. Pisze powieści przygodowe.
„Model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego”
Autor: Adam R. Szromek
Rok wydania: 2019
Oprawa: Miękka
Format: 165×235
Stron: 262
ISBN: 978-83-8102-190-6
Cena: 60,00zł
Wydawnictwo CeDeWu i CMS
https://cedewu.pl/Model-biznesu-przedsiebiorstwa-uzdrowiskowego-p2365
Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl/
Zapraszamy do księgarni stacjonarnej Wydawnictwa CeDeWu znajdującej się przy ulicy Żurawiej 47 w Warszawie!