Piątek, 17 marca 2006
Biblioteka Analiz Sp. z o.o. i Wyższa Warszawska Szkoła Humanistyczna zapraszają do udziału w dwudniowym szkoleniu z zakresu marketingu i PR
Biblioteka Analiz Sp. z o.o. i Wyższa Warszawska Szkoła Humanistyczna serdecznie zapraszają do udziału w szkoleniu: „Jak skutecznie wypromować książkę? – marketing i PR na rynku wydawniczym” Szkolenie odbedzie się w dniach 6-7 kwietnia 2006 r., w sali wykładowej Domu Wydawniczego Bellona, Warszawa, ul. Grzybowska 77.Koszt udziału w szkoleniu wynosi od 1 osoby - 999 zł (w cenę wliczone są: materiały szkoleniowe oraz kawa, herbata, ciastka, obiad w ciągu obu dni trwania szkolenia i certyfikat). Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt pod nr telefonu/faksu (22) 828 36 31, e-mail: anna_ludwiniak@rynek-ksiazki.pl PLAN SZKOLENIA 1 dzień ( godz. 10:00-18:00) 1. Wprowadzenie: marketing i PR na rynku książki (10:00-11:30)- Definicje marketingu i PR- Założenia orientacji marketingowe- Specyfika działań marketingowych na rynku książki -Książka na rynku – sekwencja decyzji marketingowych • Badania i analizy marketingowe • Strategia marketingowa książki • Marketing – mix książki • …
Wyświetlono 25% materiału - 142 słów. Całość materiału zawiera 568 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.