Wtorek, 9 kwietnia 2013
'Fakt' liderem segmentu
W lutym najwyższą średnią sprzedaż egzemplarzową wydań drukowanych czyli sprzedaż w samych kioskach i salonikach prasowych zanotował „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Wyniosła ona 356,4 tys. egz. W porównaniu do lutego 2012 roku zmniejszyła się ona o 10,84 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się aż 98,92 proc. sprzedawanego nakładu tego dziennika. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Super Express” ze średnim wynikiem na poziomie 157,9 tys. egz., notując jednak spadek o 5,31 proc. Z kolei na ostatnią pozycję podium …
Wyświetlono 25% materiału - 80 słów. Całość materiału zawiera 321 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.