Poniedziałek, 30 kwietnia 2018
Logo nominowane do nagrody KTR

Logotyp Gdańskich Targów Książki autorstwa Patryka Hardzieja uzyskał finałową nominację do nagrody Klubu Twórców Reklamy, która jest najważniejszym polskim wyróżnieniem w branży reklamowej. – Wiem, że to tylko nominacja, ale bardzo się cieszymy – przekazał Bibliotece Analiz Paweł Szopowski, współorganizator gdańskiej imprezy, której pierwsza odsłona trwała od 16 do 18 marca w siedzibie Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku.
Jak czytamy na stronie internetowej KTR, „celem Klubu Twórców Reklamy jest podnoszenie standardów w kreacji reklamowej, fotografii, muzyce, ilustracji, typografii, projektowaniu graficznym i przemysłowym oraz dziedzinach pokrewnych wraz ze sztuką kreatywnego poszukiwania kanałów komunikacyjnych i ich planowana. Chcemy propagować najlepszą sztukę komunikacji reklamowej w środowisku twórców reklamy, reklamodawców, konsumentów i mediów. Chcemy nagradzać najlepszą KREACJĘ, najlepszych TWÓRCÓW, najlepszych REKLAMODAWCÓW. Konkurs ma na celu integrację środowiska Twórców Reklamy i komunikacji marketingowej, a także dokumentowanie ich wkładu w rozwój polskiej sztuki reklamowej. Najlepsze reklamy biorą się z odwagi i talentu, a docenianie ich dodaje jeszcze więcej odwagi utalentowanym twórcom. Tym od 2004 roku zajmuje się KTR – największy i najbardziej rzetelny konkurs kreatywności w Polsce. KTR został stworzony przez twórców reklamy, którzy uczestniczą w ciągle zmieniającej się branży i wszystkie te zmiany uwzględniają, rozwijając konkurs. Celem KTR jest wyłanianie najlepszych prac, ale także tych najlepszych z najlepszych, które będą przyznawane w trzech głównych kategoriach: Communication, Design oraz Craft”.
Gala nagrody Klubu Twórców Reklamy odbędzie się 28 maja w Teatrze Polskim w Warszawie.

Podaj dalej
Autor: (fran)