Czwartek, 30 sierpnia 2018
Poprawa komunikacji i rozwój sprzedaży
Już blisko 800 kontrahentów Kolportera korzysta z uruchomionego pod koniec marca br. specjalnego portalu dla sprzedawców prasy. To nowe narzędzie usprawnia komunikację punktów sprzedaży z dystrybutorem, ale także wpływa korzystnie na wyniki sprzedażowe. „System informatyczny, który udostępniamy za pośrednictwem portalu, zapewnia automatyzację wielu procesów, związanych z zarządzaniem asortymentem prasowym w punkcie sprzedaży. Chcieliśmy maksymalnie odciążyć sprzedawców od wszystkich dodatkowych czynności, tak aby mogli więcej czasu i uwagi poświęcić sprzedaży. A w efekcie osiągnąć lepsze wyniki” – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. Z portalu, znajdującego …
Wyświetlono 25% materiału - 85 słów. Całość materiału zawiera 340 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się