Sobota, 1 marca 2003
PORTRET PREZESA Były prezes WSiP-u od początku lutego pełni funkcję członka zarządu oraz dyrektora sprzedaży i marketingu w Pałacu Kultury i Nauki. Jego zadaniem jest jak najlepsza sprzedaż powierzchni biurowych i wystawienniczych w Pałacu oraz w jego najbliższym otoczeniu. Łącznie jest to prawie 155 tysięcy mkw. wewnątrz budynku i 100 tysięcy mkw. na zewnątrz. Krzysztof Murawski przygotowuje nową koncepcję promocji pałacu i zagospodarowania powierzchni, która obejmuje rozwój funkcji wystawienniczych i harmonijne zagospodarowanie otoczenia. Jest to ogromne i bardzo ciekawe wyzwanie - mówi stojąc w oknie swojego gabinetu na XV piętrze budynku. Zwraca przy tym uwagę, że w dalszym ciągu sprawa zagospodarowania …
Wyświetlono 25% materiału - 101 słów. Całość materiału zawiera 404 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się