Często mówi się, że to czego nie ma w mediach, tak naprawdę nie istnieje. Takie spostrzeżenia pokazują, jak bardzo konieczne jest prowadzenie regularnych i systematycznych badań, które będą opisywać to, co dzieje się w rzeczywistości medialnej.
Książka zawiera odpowiedzi na pytania:
– Po co przeprowadzać badania wizerunku w przekazach medialnych?
– Co to jest wizerunek?
– Jak go badać?
– Jak przeprowadzić poprawną analizę wizerunku?
Tytuł: Metody badania wizerunku w mediach.
Autor: Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński
Rok wydania: 2016
Oprawa: Miękka
Format: 165×235
Stron: 300
ISBN: 978-83-7556-133-3
Cena: 45.00zł
Wydawnictwo CeDeWu
Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl/
Zapraszamy do księgarni stacjonarnej Wydawnictwa CeDeWu znajdującej się przy ulicy Żurawiej 47 w Warszawie!