Wtorek, 1 września 2020
Poleca Wydawnictwo CeDeWu

Często mówi się, że to czego nie ma w mediach, tak naprawdę nie istnieje. Takie spostrzeżenia pokazują, jak bardzo konieczne jest prowadzenie regularnych i systematycznych badań, które będą opisywać to, co dzieje się w rzeczywistości medialnej.

Książka zawiera odpowiedzi na pytania:

– Po co przeprowadzać badania wizerunku w przekazach medialnych?

– Co to jest wizerunek?

– Jak go badać?

– Jak przeprowadzić poprawną analizę wizerunku?

 

Tytuł: Metody badania wizerunku w mediach.

Autor: Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński

Rok wydania: 2016
Oprawa: Miękka
Format: 165×235
Stron: 300
ISBN: 978-83-7556-133-3

Cena: 45.00zł

Wydawnictwo CeDeWu

https://cedewu.pl/Metody-badania-wizerunku-w-mediach-Czym-jest-wizerunek-Jak-i-po-co-nalezy-go-badac-p371

Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl/

 

Zapraszamy do księgarni stacjonarnej Wydawnictwa CeDeWu znajdującej się przy ulicy Żurawiej 47 w Warszawie!

 

Podaj dalej
Autor: CeDeWu