Wtorek, 9 września 2008
Lider w segmencie za trzy lata?
„Parcie sieci handlowych na upusty sprawi, że mali wydawcy będą dołączać do większych” – twierdzi na łamach „Pulsu Biznesu” Marcin Garliński, prezes Muzy SA i zapowiada, że kierowana przez niego firma będzie konsolidować rynek. „Muszę jednak przyznać, że jest to trudniejsze niż sądziliśmy. Na rynku wydawniczym wiele firm to firmy rodzinne, które z trudem podejmują decyzję o sprzedaży” - mówi. Według niego czynnikiem, który może niejako „wymusić” łączenie się mniejszych podmiotów z większymi jest stopniowe zwiększanie się upustów dla odbiorców hurtowych i detalicznych. „W ciągu trzech-czterech lat chcemy zostać liderem naszego segmentu …
Wyświetlono 25% materiału - 92 słów. Całość materiału zawiera 369 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.