Sobota, 7 grudnia 2019
Wyniki badań Empiku
Na zlecenie Empiku instytut Kantar zbadał zainteresowania Polaków. Jako swoją największą pasję zarówno kobiety (66 proc. respondentek), jak i mężczyźni (61 proc. respondentów) najczęściej wskazywali słuchanie muzyki. Dzięki popularności programów do streamingu muzyki i odtwarzaczy mp3 wbudowanych w telefony komórkowe zajęcie to stało się powszechnie dostępne, niezależnie od miejsca – można słuchać piosenek w domu (w tym na coraz bardziej popularnych płytach winylowych), na ulicy, a nawet w biurze podczas pracy. Na drugim oraz czwartym miejscu rankingu uplasowało się oglądanie filmów (60 proc.) i seriali (48 proc.). Trzecim zajęciem pod względem popularności okazuje się czytanie tradycyjnych, papierowych książek. Pomimo szerokiej oferty e-booków po drukowane pismo sięga niemal co drugi mężczyzna (43 proc.) i aż dwie trzecie kobiet (66 proc.). Piąta pasja Polaków zaskakuje odmiennym charakterem – jest nią gotowanie. Przygotowywanie potraw wypełnia wolny czas 39 proc. badanych. Wśród wskazywanych przez Polaków pasji są zarazem takie, które zwykle uprawia się w grupie – jak gry planszowe (21 proc.), grillowanie (18 …
Wyświetlono 25% materiału - 159 słów. Całość materiału zawiera 638 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.