Piątek, 26 listopada 2021

Narodowe Centrum Kultury wybiera w przetargu agencję, która zajmie się kampanią promującą Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jedynym kryterium wyboru jest cena.

Zaplanowana przez NCK kampania prowadzona będzie w internecie. Do zadań wybranej agencji należeć będą m.in. opracowanie i realizacja kampanii internetowej z celem “ruch” z uwzględnieniem systemów reklamowych Facebook oraz Google (wyłącznie serwis YouTube); opracowanie i realizacja kampanii internetowej z celem obejrzenia (True View) w serwisie YouTube, opracowanie i realizacja kampanii z celem obejrzenia w serwisach VOD, opracowanie i realizacja kampanii z celem „polubienia profilu” w serwisie Facebook.

Kampania będzie prowadzona w okresie od 17 do 29 grudnia. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 grudnia br.

Łączny budżet przyjęty w Narodowym Programie Rozwoju Czytelnictwa na lata 2021-2025 dla kierunku interwencji 4.2. w Priorytecie 4 przeznaczony na kampanię społeczno-informacyjną  wynosi 20.730.000 zł.

Podaj dalej
Autor: ET
Źródło: Wirtualnemedia.pl