Poniedziałek, 2 października 2000
DocuWorld Po sukcesie ubiegłorocznej wystawy DocuWorld, w dniach od 19 do 22 wrzeúnia firma Xerox zorganizowała podobną imprezÍ. Miała ona umożliwiĘ zapoznanie siÍ z najnowszymi tendencjami zachodzącymi w úwiecie druku cyfrowego. To już trzecia tego rodzaju impreza w Polsce, tym razem w zabytkowych wnÍtrzach pałacyku Stowarzyszenia ArchitektŰw Polskich przy ul. Foksal. Podczas imprezy wystąpili zaproszeni klienci firmy Xerox (m.in. Grafpol, Lotus, MetaPress), ktŰrzy opowiedzieli o zastosowaniach w swoich firmach rozwiązaŇ Xeroxa oraz partnerzy wspŰłtworzący te rozwiązania. Podczas DocuWorld pokazano całą gamÍ produktŰw bÍdących w ofercie Xeroxa, począwszy od urządzeŇ osobistych poprzez urządzenia biurowe, aż …
Wyświetlono 25% materiału - 94 słów. Całość materiału zawiera 379 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się