Czwartek, 2 września 2021
Wystartowało Wydawnictwo Lekkie

W sierpniu w ramach należącej do Grupy ZPR Media spółki Time SA powstała nowa marka – Wydawnictwo Lekkie, które ma specjalizować się w literaturze o charakterze rozrywkowym, kierowanej przede wszystkim do czytelniczek szukających lekkiej, beztroskiej, relaksującej lektury.

Tym logo będą sygnowane książki obyczajowe i komedie kryminalne, ukazujące się nakładem Time SA.
W ten sposób wydawca uzupełni ofertę Wydawnictwa Harde, obejmującą literaturę faktu, powieści kryminalne  i thrillery.

– „Lekkie” to przede wszystkim emocjonalne historie z happy endem oraz doskonali polscy i zagraniczni autorzy trafiający w kategorię przystępnej literatury obyczajowej – mówi Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express, do której należy  Wydawnictwo Harde i Lekkie. – W ten sposób nasze portfolio wydawnicze zostanie poszerzone o książki kierowane do pań, stanowiących zdecydowaną większość polskich czytelników.

– W statucie Wydawnictwa Lekkie zapisano, że ma być lekko, łatwo i przyjemnie – dodaje Magda Mazur, redaktor naczelna.

Za sprzedaż tytułów z logo „Lekkie” odpowiada dyrektor operacyjna Jolanta Liżewska-Zyzek. Strategicznym partnerem wydawnictwa jest spółka Platon, jeden z liderów na rynku dystrybucji księgarskiej.

Pierwsze książki pod marką Wydawnictwo Lekkie ukazały się 25 sierpnia tego roku.  Są to: „Wakacje z truchłami” popularnej autorki komedii kryminalnych Iwony Banach oraz romans z epoki regencji „Lista pana Malcolma”.

Podaj dalej
Autor: ET
Źródło: Wydawnictwo Harde