Piątek, 1 lipca 2022
Pięć ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Instytutu Książki na przygotowanie i realizację kampanii promującej czytanie książek dzieciom – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wybrana agencja (lub agencje) zajmie się przygotowaniem szczegółowej koncepcji strategicznej i kreatywnej akcji, poszczególnych spotów i grafik, planowaniem i zakupem czasu reklamowego w mediach oraz działaniami z zakresu public relations i media relations. Akcja ma obejmować m.in. spoty radiowe i telewizyjne (30- i 15-sekundowy), cykl 10 virali oraz współpracę z minimum trójką influencerów.
Ma to być kontynuacja kampanii „Mała książka – wielki człowiek” realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017-2021.
Budżet, jaki na zaplanowaną kampanię zamierza przeznaczyć Instytut Książki wynosi 2,57 mln zł.
W odpowiedzi na przetarg wpłynęło pięć ofert: od Sigma Bis i agencji dsk na kwotę 2,57 mln zł, od Mastermind Media i Remarkable Ones z ceną 2,57 mln zł, od Creativeharder z ceną 2,45 mln zł, od Media Group i Fabryki Komunikacji Społecznej z ceną 3,05 mln zł oraz od Fabryki Marketingu i Octopus Media z ceną 1,96 mln zł.
Podaj dalej
Autor: W
Źródło: Wirtualnemedia.pl