Wtorek, 17 sierpnia 2021

Empik wprowadza opcję odroczonych płatności PayPo.

W 2020 roku roku platformę Empiku odwiedzało co miesiąc nawet 11 mln klientów, co oznacza, że prawie co czwarty Polak chociaż raz pojawił się na Empik.com.

Jak wskazuje spółka, pandemia przyczyniła się do zmiany preferencji konsumentów, którzy tym bardziej oczekiwali maksymalnego ułatwienia procesu zakupowego w świecie online.

– Klient zawsze był i będzie w centrum naszych działań. Dlatego nieustannie pracujemy nad udogodnieniami zarówno na portalu, jak i w środowisku aplikacji mobilnej. Wśród nich należy wymienić nowoczesne, a to oznacza również – bezpieczne i wygodne metody opłacenia zamówień. Tak właśnie postrzegamy odroczone płatności, których największym dostawcą w Polsce jest PayPo. Ich wdrożenie na Empik.com to dla nas ważny ruch, nie tylko z uwagi na rosnący komfort klientów w procesie zakupów, ale również pod kątem perspektyw rozwoju. Prognozujemy dalszy wzrost udziału kanałów online i mobile w procesie zakupowym, a odroczone płatności są elementem, który wesprze nasze starania w jak najlepszym zagospodarowaniu nadchodzącego wzrostu e-handlu – mówi Karol Ignatowicz, Dyrektor ds. E-commerce i Zarządzania Wartością Klienta w Grupie Empik.

O rosnącej popularności odroczonych płatności PayPo świadczą liczby: od początku 2021 roku do końca czerwca klienci użyli ich ponad 3 mln razy. Tyle samo, co w całym 2020 roku. Obecnie z odroczonych płatności korzysta ponad 500 tys. aktywnych użytkowników – ich grono znacznie się powiększy dzięki współpracy z  kolejnym wielkim graczem polskiego rynku e-commerce.

– Empik jest świetnym przykładem firmy, która od lat z sukcesami rozwija się dwutorowo, otwierając nowe salony sprzedaży, ale jednocześnie mocno inwestując w rozwiązania wspierające sprzedaż internetową. Od końca 2019, a w 2020 roku szczególnie, widzimy rosnące znaczenie kanału online w wynikach Grupy Empik. Dostrzegamy też narastające zapotrzebowanie na bezpieczne i wygodne instrumenty do opłacania zakupów w jej e-sklepie. Odroczone płatności są tu idealnym rozwiązaniem, odpowiadającym na potrzeby klientów Empik.com. Wierzymy, że będą oni chętnie korzystać z tej metody, podobnie jak robią to kupujący w innych sklepach z dostępną opcją odroczenia płatności – komentuje Radosław Nawrocki, CEO PayPo.

Podaj dalej
Autor: ET