Wtorek, 5 lipca 2005
Jak wydawcy "mijają się z prawdą" Rankingi a rzeczywistość Co roku w "Rzeczpospolitej" ukazuje się ranking największych wydawców. Publikowane dane pochodzą z ankiet wypełnianych przez zainteresowanych. Lektura bilansów spółek pokazuje jednak, że część oficyn dla potrzeb rankingu zawyża swoje obroty, co daje im wyższą pozycję w zestawieniu. Począwszy od tego numeru Biblioteki Analiz, postanowiliśmy monitorować najnowsze dostępne sprawozdania finansowe spółek z branży pod kątem różnic między wartościami wykazanymi w bilansach, a tymi, które podawane były dla potrzeb rankingu. Trzeba tu jednak podkreślić, że różnice nie zawsze wynikają ze złej woli wydawców, w wielu bowiem przypadkach do tych samych właścicieli należy kilka spółek wydawniczych publikujących pod tym …
Wyświetlono 25% materiału - 106 słów. Całość materiału zawiera 424 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się