Piątek, 25 sierpnia 2006
Liczy się sam produkt, a nie walory estetyczne reklamy
Według polskich internautów reklamy w internecie są przede wszystkim irytujące (69 proc.) oraz nudne (54 proc.), co piąty użytkownik ich nie rozumie – wyniki najnowszego badania Gemius SA przedstawił serwis MediaRun.pl. Jednocześnie nie mniej niż 40 proc. respondentów uważa je za pomysłowe oraz dostarczające informacji. 34 proc. internautów w Polsce, ponad 40 …
Wyświetlono 25% materiału - 52 słów. Całość materiału zawiera 208 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.