Czwartek, 24 sierpnia 2006
Specjaliści od prawa prasowego argumentują, ze wizerunek pisarza jest jego własnością i należy uzyskać zgodę na jego wykorzystanie
Jak poinformował serwis Press.pl, tanie linie lotnicze Ryanair wykorzystały w swoich reklamach wizerunek pisarza Güntera Grassa bez jego zgody. Reklamy ze zdjęciem pisarza i hasłem "Leć Ryanair do Frankfurtu i powiedz Günterowi co myślisz!" pojawiły się na łamach „Gazety Wyborczej” i „Faktu” oraz na stronie internetowej przewoźnika - www.ryanair.com. Ryanair argumentują, że reklama wpisuje się w …
Wyświetlono 25% materiału - 56 słów. Całość materiału zawiera 227 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.