środa, 22 marca 2023
Nowa usługa

Nowa aplikacja PolCard Pay usprawnia i podnosi bezpieczeństwo wpłaty gotówki na konto przy użyciu terminala. Z usługi korzystają już klienci sieci Empik i Żabka.

Od teraz konsumenci, którzy zechcą skorzystać z tego rozwiązania, będą mogli uzupełnić niezbędne dane na swoim telefonie przed przybyciem do sklepu.

Już wkrótce rozszerzenie usługi będzie dostępne także dla innych punktów handlowo-usługowych.

Jeszcze do niedawna warunkiem skorzystania z usługi wpłaty gotówki na konto w kasie sklepu było podanie przez wpłacającego swoich danych osobowych kasjerowi. Następnie klient przykładał kartę do terminala PolCard from Fiserv i akceptował transakcję kodem PIN. Aby przyspieszyć i ułatwić cały proces korzystania z usługi „Wpłata kartą” firma Fiserv Polska stworzyła aplikację PolCard Pay, dzięki której konsumenci mogą wcześniej, w dogodnym dla siebie czasie i miejscu, zarejestrować niezbędne dane osobowe w swoim telefonie, a następnie wpłacić pieniądze w wybranym sklepie.

Jak przekonuje Fiserv, zainteresowanie opcją wpłaty pieniędzy na konto za pośrednictwem terminala systematycznie rośnie.

– Dzięki tej możliwości konsumenci nie muszą już tracić czasu na szukanie wpłatomatów czy oddziałów swojego banku. Mogą wpłacić gotówkę na swoje konto za darmo przy okazji codziennych zakupów – mówi Krzysztof Polończyk, Prezes Zarządu Fiserv Polska S.A.

Kto wpłaca gotówkę w sklepie?

Fiserv Polska przeprowadził badanie, z którego wynika, że 31 proc. Polaków uważa funkcję wpłaty pieniędzy na konto w kasie sklepu za atrakcyjną. Ta usługa najbardziej zainteresowała młodszych respondentów. Chciałoby z niej skorzystać ponad 54 proc. osób w wieku 18-29 lat.

Wpłata pieniędzy na konto za pośrednictwem terminala jest najbardziej popularna wśród ankietowanych mieszkających na wsiach (ponad 34 proc.) oraz w dużych miastach (ponad 35 proc.). Najchętniej skorzystaliby z niej Polacy zarabiający w przedziale 4 000 – 4 999 zł netto (ponad 58 proc.).

Podaj dalej
Autor: W
Źródło: propertynews.pl