środa, 14 kwietnia 2004
Nowa umowa zaproponowana przez Empik budzi szereg wątpliwości. Atmosfera wokół prowadzonych rozmów jest napięta. Każdy liczy się z siłą empików, każdy chce, aby ta sieć sprzedawała jego książki, zatem mało kto chce w trakcie prowadzonych rozmów pogarszać stosunki z detalistą. Wiadomo, że Empiki przygotowują się do wprowadzenia nowych zasad współpracy jesienią tego roku. Wiadomo, że liczni wydawcy, nie zgadzający się zarówno z wieloma zapisami, jak i ogólnie z duchem nowej umowy, wspólnie przygotowują się do rozmów. Na spotkaniu u Prószyńskiego Danuta Skóra powiedziała, że już 60 wydawców zgłosiło się do PIK z prośbą o pilotowanie negocjacji. Powiedziała też, że nie poda nazw bojąc się reakcji Empiku. …
Wyświetlono 25% materiału - 106 słów. Całość materiału zawiera 426 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się