środa, 21 sierpnia 2019
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży. Akcje promocyjne organizowano przede wszystkim w salonach prasowych, supermarketach, sieciach handlowych i na stacjach paliw. „W pierwszym półroczu 2019 r. widoczny był zdecydowany wzrost promocji prowadzonych bezpośrednio w punktach sprzedaży – realizowaliśmy je m.in. poprzez ekspozycję standów podłogowych na różnorodne kolekcje, kolorowanki czy kalendarze. Na bieżąco współpracowaliśmy również z wydawcami w przygotowywaniu dedykowanych nośników, projektowanych na potrzeby danego wydawnictwa czy produktu, korzystali z nich m.in. tacy wydawcy jak: Burda Media Polska, De Agostini Italia, Panini, Magic Box, Kalpol Bis czy Ferment” – mówi Sylwia Pniewska, doradca ds. promocji w Pionie Administracji Wydawnictw Kolportera. „Taka forma promocji …
Wyświetlono 25% materiału - 124 słów. Całość materiału zawiera 497 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.