Poniedziałek, 27 listopada 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2006"
Wydawnictwa Komunikacji i Łączności Sp. z o.o (WKŁ) 02-546 Warszawa, ul. Kazimierzowska 52, tel. (022) 8492751, fax (022) 8492322, dział handlowy (022) 8492345, http://www.wkl.com.pl, e-mail wkl@wkl.com.pl Wydawnictwa Komunikacji i Łączności zamknęły 2005 rok obrotem w wysokości 5,7 mln zł. Przychody ze sprzedaży książek wyniosły 4,85 mln zł (wzrost o 5 proc). Wydawnictwo opublikowało 70 tytułów, w tym 33 nowości. WKŁ zrealizowało ponadto 16 projektów na zewnętrzne zlecenie. Łącznie nakłady wyniosły 220 tys. egz., sprzedano 180 tys. egz. Struktura sprzedaży przedstawiała się następująco: 98 proc. – poradniki oraz podręczniki naukowe i techniczne, 2 proc. – kalendarze. W 2005 roku oficyna wypracowała zysk w wysokości 630 tys. zł. Kapitały własne firmy wynosiły 3,8 mln zł. Średnia cena książki – 27 zł. Na koniec 2005 roku w wydawnictwie zatrudnionych było 28 osób. Staramy się dostosowywać do warunków panujących na rynku. Koszty funkcjonowania rosną jednak z roku na rok, choć my akurat staramy się pracować „za własne pieniądze”. Wierzymy, że środki wydawane w sensowny sposób na reklamę zwracają się. Koszty osobowe staramy się dopasowywać do osiąganych przez nas wyników – mówi Jerzy Kozłowski, prezes WKŁ . Wydawnictwa Komunikacji i Łączności to edytor fachowych publikacji z zakresu transportu i łączności. W ofercie znajdują się monografie naukowe, słowniki, leksykony, podręczniki akademickie i inżynierskie, poradniki zawodowe, prace popularnonaukowe i politechnizacyjne. Dotyczą one zarówno historii, jak i dnia dzisiejszego, są adresowane do ludzi nauki, studentów, praktyków w zawodzie, hobbystów i miłośników motoryzacji, lotnictwa, drogownictwa, elektroniki i telekomunikacji.Książki są publikowane w czterech podstawowych cyklach: motoryzacja, elektronika, drogownictwo, lotnictwo. W 2002 roku poszerzono ofertę poradników motoryzacyjnych o cykl „Poradnik Użytkownika”, …
Wyświetlono 25% materiału - 260 słów. Całość materiału zawiera 1040 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się