środa, 29 września 2010
Wiedza i Praktyka z certyfikatem FPK
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka otrzymało certyfikat Firma Przyjazna Klientowi przyznany drugi rok z rzędu.Certyfikat nadaje Instytut Zarządzania za prowadzenie proklienckiej polityki relacji z Klientami i otoczeniem firmy. Model ewaluacji firmy w programie Firma Przyjazna Klientowi składa się z dwóch uzupełniających się części: analizy polityki i procedur relacji z Klientami oraz oceny ich wdrożenia. Analiza rozpoczyna …
Wyświetlono 25% materiału - 55 słów. Całość materiału zawiera 221 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.