Poniedziałek, 4 kwietnia 2011
Warsztaty poligraficzne Opolgrafu i Zinga w Opolu
– W tym roku wypada okrągła rocznica - sześćdziesiąta - naszej drukarni, a choć drukarnia działała poprzednio pod inną nazwą, to od lat jest znana jako Opolgraf – powiedział Mirosław Szewczyk, prezes opolskiej drukarni, otwierając spotkanie z przedstawicielami wydawców w czwartek 31 marca. Ponad pięćdziesięciu uczestników tego wydarzenia miało okazję zwiedzić drukarnię i szczegółowo zapoznać się z jej produkcją, a następnie uczestniczyć w warsztatach poligraficznych przygotowanych przez Opolgraf i firmę Zing, dystrybutora papierów graficznych. Spotkanie zwieńczyła uroczysta kolacja w hotelu Villa Park, która odbyła się przy dźwiękach muzyki z lat dwudziestych, następnie …
Wyświetlono 25% materiału - 92 słów. Całość materiału zawiera 370 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się