Piątek, 29 czerwca 2012
WydawcaWolters Kluwer
AutorGary Amstrong, Philip Kotler
TłumaczenieDorota Wąsik
RecenzentET
Miejsce publikacjiWarszawa
Rok publikacji2012
Liczba stron828


Monumentalna pozycja, obowiązkowa na półce każdego, kto podejmuje
lub zamierza podejmować działania marketingowe. Trudno sobie
wyobrazić lepszych twórców podręcznika do nauki marketingu niż ten
najbardziej wpływowy duet w dziedzinie biznesu. Niniejsze wydanie
jest już dziesiąte, co wcale nie oznacza, że jest on powtórzeniem wydań
poprzednich. „Ogromną zaletą podręcznika są odniesienia do niemal
wszystkich współczesnych trendów gospodarczych i społecznych,
nowych procesów i narzędzi” – podkreśla we wstępie prof. dr hab. Lechosław
Garbarski. Pojawia się więcej informacji na temat zastosowań
marketingu mobilnego, kodów QR, portali społecznościowych, reklam
kontekstularnych, neuromarketingu. Ciekawym rozwiązaniem metodycznym
autorów jest wykorzystanie metafory drogi w celu łatwiejszego
przyswajania materiału. Mamy więc w „mapę drogową”, „pierwszy
przystanek” oraz „przystanek na drodze”, wreszcie „dziennik podróży”.
Książkę ilustrują liczne diagramy, wykresy, ramki, które również ułatwiają
zapamiętywanie kluczowych pojęć i zagadnień.

Wielką siłą tej publikacji są liczne przykłady z życia. Autorzy barwnie
opisują rozmaite przypadki, począwszy od tych najbardziej znanych
firm jak: McDonald`s, Logitech, Xerox, Procter& Gamble, Apple,
Amazon.com, po firmy mniejsze i mniej znane, ale stosujące nie
mniej ciekawe rozwiązania. Doskonały podręcznik dla studentów oraz
cenne źródło inspiracji i pomysłów dla każdego, kto ma do czynienia
z klientami.

Podaj dalej
OCEŃ KSIĄŻKĘ