Miejsceonline
Termin22 kwietnia 2022 r.
Cena550 + 23% VAT

Największy, najszybciej rosnący na świecie rynek czeka. BIZNES JUŻ DOJRZAŁ. CZY TY TEŻ??? Bez znajomości specyfiki płci nie uda Ci się w pełni zrozumieć twojej czytelniczki! Twoje produkty będą takie same jak dotąd i takie same jak…. konkurencji.

Jeśli chcesz tworzyć lepsze książki dla kobiet, a co za tym idzie więcej ich sprzedawać – to szkolenie jest dla Ciebie.

Myślisz, że wszystko wiesz o kobietach, bo działasz na tym rynku od lat? Wg. badań aż 91% kobiet (czyli prawie wszystkie!) uważa, że producenci i reklamodawcy ich nie rozumieją. Co gorsza, 58% wprost złości komunikat promocyjny. To szkolenie pomoże Ci uniknąć tej pułapki!

  • Dlaczego „Gambit królowej” to serial OBOWIĄZKOWY dla Wydawcy?
  • Co zrobić, by kobiety kupowały WIĘCEJ książek?
  • Jakie trendy są DOMINUJĄCE?
  • Jakie różnice między kobietami i mężczyznami są KLUCZOWE?
  • Co to znaczy, że ścieżka zakupu kobiety ma kształt spiralny I jakie to ma przełożenie na ZYSKOWNOŚĆ?
  • Które kobiety są NAPRAWDĘ twoim klientem?
  • Jakie promocje NAJBARDZIEJ działają na kobiety?
  • Jakich obszarów tabu trzeba UNIKAĆ w różnych grupach kobiet?

Odpowiedź na te pytania to klucz do zrozumienia – czego naprawdę pragną kobiety.

Ale – uwaga – te zagadnienia to tylko rozgrzewka. Na szkoleniu omówimy segmentacje kobiet stworzone przez niezależne instytuty badawcze, znajdziemy klucz komunikacyjny do serc kobiet, zrozumiemy mechanizmy, które sprawiają, że pewne książki stają się hitami, a inne kitami.

Prawie 30 lat doświadczenia w największych wydawnictwach na rynku, wprowadzenie na rynek najlepiej sprzedających się kobiecych magazynów i kolekcji książkowych, doskonała znajomość sekretów tego rynku, setki przeprowadzonych testów rynkowych i badań fokusowych oraz szkolenia w Polsce, Hiszpanii, Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Te atuty osób prowadzących sprawiają, że wiedza wyniesiona ze szkolenia będzie niezwykle praktyczna i inspirująca.

Szkolenie będzie miało charakter częściowo warsztatowy.

Dla kogo: na szkolenie zapraszamy: wydawców, redaktorów, autorów, szefów i specjalistów dział PR i marketingu, a także dyrektorów artystycznych.

PROGRAM SZKOLENIA

I Kobieta, czyli kto?

  1. Segmentacja kobiet wg dwóch niezależnych instytutów badawczych
  2. Podział kobiet na 5 i 9 grup – podział procentowy i ilościowy, wartości, insighty
  3. Kobiety na krawędzi, a może Bokserki losu – do kogo kierujesz swoją ofertę
  4. Różne segmenty – różne potrzeby – jak najlepiej w nie trafić
  5. Golden Power – nowy segment kobiet, który czeka na twoją ofertę
  6. Kobieta-rodzic – 5 różnych postaw i insightów współczesnych mam

II Czego pragną kobiety – najważniejsze fakty, które powinien poznać wydawca i autor

  1. 12 najbardziej istotnych spraw dla współczesnej kobiety – jak to wykorzystać przy tworzeniu i promocji książki
  2. Dlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla redaktora i specjalisty ds. marketingu – nowa fala kobiecych wartości
  3. Jak tworzyć książkę dla poszczególnych segmentów kobiet – najważniejsze korzyści, słowa klucze i problemy, które czekają na rozwiązanie

III Trendy – idzie nowe

  1. Nowa fala czytelniczek
  2. Literatura miłosna i erotyczna – kto naprawdę ja czyta
  3. Nowy rodzaj bohaterki powieści
  4. Trendowe tematy – update po koronawirusie

III Rynek książek dla kobiet – jak sprzedawać więcej

  1. Rankingi i bestsellery z Polski i zagranicy
  2. Kategorie książek i ich potencjał sprzedaży
  3. Kolekcje i serie wydawnicze – dlaczego są idealne dla kobiet
  4. Spiralna ścieżka sprzedaży – kobieta kupuje inaczej niż mężczyzna – jak to wykorzystać
  5. Idealne środowisko sprzedaży – rola sklepu internetowego i stacjonarnego
  6. Sukcesja, rekomendacje, długotrwała lojalność – sprawdź, jak to działa na twoją korzyść

IV Promocja i marketing skierowany do kobiet – fakty i mity

  1. Największe różnice między płciami i co z tego wynika dla działu promocji
  2. Złote zasady komunikacji z kobietami – wynik badań ekspertów
  3. Największe błędy popełniane w komunikatach promocyjnych wydawców
  4. Estetyczny wymiar książki – jak działają kody kolorystyczne, rodzaje fontów i inne elementy graficzne
  5. Historie i sekrety osobiste vs. fakty i cechy – jaka rolę pełnią w komunikacji skierowanej do kobiet
  6. Szczegóły, kontekst, idealna odpowiedź – co to jest i dlaczego jest priorytetowe w komunikacji z kobietami.

Wykładowcy:

Izabela Pajor – wydawca i marketingowiec z 25-letnim doświadczeniem na rynku poradników. Pracowała dla największych wydawnictw w Polsce, tworząc i realizując z sukcesami koncepcję wydawniczą m.in. dla takich poradników, jak „Przyjaciółka”, „Kobieta i Życie”, „Świat Kobiety”, „Mamo to ja”, „Dobre Wnętrze”, „Uroda”, „Glamour”, „Olivia” „100 rad” oraz książki poradnicze, kolekcje i wydania specjalne z zakresu szeroko pojętego wellbeingu, zdrowia, prawa, kuchni, wystroju wnętrz, psychologii, ezoteryki i innych. Oprócz praktyki na rynku polskim, zdobywała także doświadczenia na rynku niemieckim oraz w Stanach Zjednoczonych. Blogerka, influencerka, pasjonatka contentmarketingu. Studiowała marketing i zarządzanie, filozofię, psychologię, uzyskała także dyplom trenera rozwoju osobistego. Współtworzy grupę szkoleniowo-konsultingową Szkolenia dla Wydawcy. (FB, IG, LinkedIn: #szkoleniadlawydawcy, szkoleniadlawydawcy.pl).

Magdalena Kos – ekspert  z ponad 25-letnim doświadczeniem. Kierowała działami marketingu i sprzedaży w De Agostini Polska, Hearst Marquard Polska, Ringer Axel Springer Polska, Express Wieczorny, Edipresse. Była partnerem biznesowym Planeta De Agostini w Polsce i Rosji. Wydała ponad 100 kolekcji edukacyjnych, kolekcjonerskich książkowych, tworzyła strategię wydawniczą wielu tytułów prasowych, dzienników, tygodników i miesięczników i książek – masowych, jak i premium. Ma na koncie wiele projektów własnych np. „Mitologie świata”, „Dynastie Świata i Europy”, które okazały się sukcesem wydawniczym w Polsce i w Rosji.

Od 2006 roku działa niezależnie jako ekspert wydawniczy, marketingowy i szkoleniowy – realizując projekty szkoleniowe i wydawnicze dla wielu wydawców i klientów biznesowych w obrębie strategii jak i szkoleń branżowych i Design Thinking. Jest certyfikowanym trenerem szkoleń grupowych z tematów miękkich i Design Thinking oraz dyrektorem programów szkoleniowych KFS Delta Training. Współtworzy grupę szkoleniowo-konsultingową Szkolenia dla Wydawcy (FB, IG, LinkedIn: #szkoleniadlawydawcy, szkoleniadlawydawcy.pl).

 

Termin szkolenia:  22 kwietnia 2022,  w godz. 9.00-15.00

Koszt udziału jednej osoby: 550 zł +23% VAT. Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z ramienia jednej firmy koszt uczestnictwa dla 1 osoby wynosi 500 zł + VAT.

Formularz zgłoszeniowy

Kontakt w sprawie szkoleń:

Ewa Zając:  ewa_zajac @rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg: ewa @rynek-ksiazki.pl

tel. 22 828 36 31

Organizator:
Biblioteka Analiz Sp. z o.o.
ul. Mazowiecka 6/8, pok. 416, 00-048 Warszawa
www.rynek-ksiazki.pl