środa, 13 lipca 2022

Powstała marka Newhomers, specjalizująca się w tworzeniu treści audio. Firmę współtworzą Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota, a także agentka literacka Monika Regulska oraz trio związane z branżą marketingową i kreatywną – Karola Chojnowska, Marcin Żukowski oraz Bartosz Wilim.

“Założyliśmy tę firmę, żeby wymyślać i wydawać podcasty, dzięki którym wszyscy wyruszymy w dalekie podróże, poznamy nowe światy i będziemy uczyć się od mądrych ludzi. Założyliśmy ją, żeby umożliwić robienie podcastów autorom, których cenimy i żeby móc słuchać całkiem nowych głosów (na przykład Waszych). Założyliśmy ją też, by wspierać marki, które chcą stworzyć własny podcast. Chcemy, żeby brandowe podcasty zmieniły się w pasjonujące opowieści” – napisał na Instagramie Juliusz Strachota.

Założyliśmy firmę Newhomers. Z pewną dozą pewności siebie umieściliśmy w nazwie Homera, ale odnosi się ona również do newcomers. Oznacza to, że jest w nas radość i ciekawość nowicjuszy” – komentuje Jakub Żulczyk. I zachęca: “Jeśli chcecie nam coś opowiedzieć lub potrzebujecie dobrej historii, to właźcie na stronę newhomers.pl i piszcie”.

 

Jakub Żulczyk i Juliusz Strachota prowadzili wspólnie podcast “Co ćpać po odwyku?”, poświęcony tematyce uzależnień.

Pierwszą produkcją firmy Newhomers jest podcast Ivana Davydenko „Jak zostać Ukraińcem”.

Podaj dalej
Autor: W, fot. ET