Poniedziałek, 19 marca 2001
Księgarnie W dwóch poprzednich numerach Biblioteki Analiz zajmowaliúmy się róřnicami w cenach ksiąřek oferowanych przez róřne sieci hipermarketów. Wykazaliúmy, ře ceny te są bardzo zróřnicowane i zaleřą od polityki handlowej poszczególnych sklepów. Choć hipermarkety mają niewielki udział w rynku dystrybucji ksiąřek, to polityką cenową potrafią bardzo zaszkodzić okolicznym księgarniom. A naleřy pamiętać, ře księgarnie mają około 50 proc. udziałów w rynku. Choć udział ten corocznie jest niřszy, to księgarnie cały czas są miejscem, gdzie czytelnicy …
Wyświetlono 25% materiału - 75 słów. Całość materiału zawiera 300 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.