Czwartek, 11 sierpnia 2022

Z początkiem sierpnia Kuba Ambrożewski objął nowe stanowisko: Digital Content Marketing Director w Grupie Empik. Nominacja związana jest ze strategią rozwoju treści cyfrowych w spółce.

Ambrożewski będzie odpowiedzialny za realizację strategicznych planów marketingowych w obszarze contentu cyfrowego (audiobooki, ebooki i podcasty) oraz rozwój marek Empik Go i Empik Music. W dziale marketingu będzie zarządzał 14-osobowym zespołem.

Na nowym stanowisku będzie raportował do Kuby Piotrkowicza, Head of Digital Content w Grupie Empik.

Kuba Ambrożewski od kilkunastu lat jest związany z branżą muzyczną i mediami. Był współpracownikiem m.in. radiowej „Trójki”, miesięcznika „Machina”, a od 2005 roku jest częścią teamu Radia Kampus. Przez dziesięć lat był związany z radiem internetowym Open FM należącym do Wirtualnej Polski, najpierw jako Music Programmer, a następnie jako Product Owner, odpowiedzialny za marketing, biznes, redakcję i rozwój tej usługi. Bezpośrednio przed dołączeniem do Empiku, przez pół roku był częścią zespołu Cloud Services w Huawei Polska, gdzie pracował m.in. nad usługą Huawei Music jako Content Operations Manager.

Do Grupy Empik dołączył w marcu 2021 roku.

Podaj dalej
Źródło: Empik