Wtorek, 22 sierpnia 2006
54 proc. sprzedaży sklepu stanowią książki
Od początku tego roku sklep internetowy Merlin.pl sprzedał już milion produktów! Najchętniej kupowanymi towarami w 2006 roku na stronach Merlina były książki (54% sprzedaży), na drugim miejscu muzyka (16%), a na trzecim filmy (10%). Niekwestionowanym tegorocznym liderem pozostaje „Harry Potter i Książę Półkrwi”.Przy tej okazji warto przyjrzeć się innym statystykom. Od początku istnienia Merlina, a więc od 1999 roku, najlepiej sprzedającą się książką była „Pamięć i tożsamość” Jana Pawła II. Klienci sklepu równie chętnie zamawiali „Kod Leonarda da Vinci”. Co ciekawe, najnowsze przygody Harry’ego Pottera znalazły się dopiero na czwartym miejscu zestawienia wszechczasów, bo Internauci zdecydowanie chętniej kupują od lat na stronie www.merlin.pl książkę „Wywieranie wpływu na ludzi” - najwyraźniej sięgają po nią nie …
Wyświetlono 25% materiału - 114 słów. Całość materiału zawiera 456 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się