Wtorek, 4 października 2022
Firma rozwija ofertę subskrypcyjną
Michał Kaczmarski od 1 października obejmie funkcję członka zarządu e-Kiosk, a także nowo utworzone w strukturach Gremi Media stanowisko dyrektora subskrypcji i e-commerce. Będzie odpowiadał za obszar subskrypcji i e-commerce, realizując strategię rozwoju oferty cyfrowej. Kaczmarski przez ostatni rok związany z Infor PL, wcześniej pracował w Agorze.

 – Rozwój oferty subskrypcyjnej jest naszym priorytetem. Rzetelne i obiektywne dziennikarstwo „Rzeczpospolitej” przyciąga miliony do naszego serwisu RP.pl – to ogromny potencjał, który wkrótce zamienimy na przychody B2C. Przyjście Michała Kaczmarskiego do Gremi Media i e-Kiosku to wielkie wzmocnienie naszego zespołu. Wszyscy będziemy czerpać z jego doświadczenia w rozwoju ofert subskrypcyjnych – powiedział Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.
– Cieszymy się, że do zespołu e-Kiosk dołącza tak wysokiej klasy specjalista. Jesteśmy liderem e-wydań prasy w Polsce, nasze portfolio zawiera już ponad 600 pozycji, współpracujemy z większością rodzimych wydawców. Chcielibyśmy zagospodarować ten potencjał i wyjść z ofertą nowych produktów subskrypcyjnych. To będzie zadanie dla Michała – powiedział Łukasz Piela, prezes E-Kiosk SA.
Michał Kaczmarski digitalem oraz e-commerce zajmuje się od 15 lat. Do września 2022 roku pełnił funkcję dyrektora e-commerce w Infor PL ,gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale digital m.in. subskrypcji cyfrowych “Dziennika Gazety Prawnej” W latach 2014-2021 był związany z wydawnictwem Agora, gdzie zajmował się rozwojem biznesu subskrypcyjnego „Gazety Wyborczej” na stanowisku zastępcy dyrektora strategii online (2016-2021) i koordynatora e-commerce (2014-2016). Kaczmarski jest absolwentem kierunku edukacja medialna i informatyczna na Uniwersytecie Zielonogórskim. Posiada też dyplom Executive Master of Business Administration wydany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Był uczestnikiem dwóch edycji programu „Subscriptions Academy for Europe” realizowanego przez Google News Initiative wraz z International News Media Association (INMA) i Financial Times Strategies.
Podaj dalej
Autor: W