Czwartek, 12 grudnia 2019
Partnerem strategicznym Azymut

Legimi, platforma z e-bookami i audiobookami, poinformowała, że wprowadza do swojej oferty książki papierowe. Operatorem logistycznym został OSDW Azymut.

“Użytkownicy Legimi uwielbiają czytać. To dla nich przewidzieliśmy już w 2012 roku Klub Mola Książkowego, w ramach którego abonenci zbierają punkty. Dzięki nim w ulubione e-booki można się zaopatrzyć ‘na własność’ i wracać do nich w każdej chwili. Niebawem za te punkty będzie można zakupić książki także w wersji papierowej, ze specjalnym rabatem, które kurier dostarczy pod sam dom, a w sezonie świątecznym nawet tuż pod choinkę” – poinformował Jakub Frołow.

Jak wyjaśnia, dla Legimi to nie tylko poszerzenie rynku i „zatrzymanie” użytkownika przy marce na dłużej. To także dowód na to, że nowy dostęp do treści nie musi oznaczać odwrotu od „tradycji” (w przypadku Legimi nigdy zresztą tak nie było – wszak jedna czwarta ankietowanych użytkowników zadeklarowała, że dostępne w abonamencie tytuły kupuje także w innych formatach).

Wywiad z Mikołajem Małaczyńskim, założycielem i prezesem zarządu Legimi w “Bibliotece Analiz” nr 20/19

Podaj dalej
Autor: ET