Wydawnictwo Prószyński Media, które od 1990 roku publikuje kultową serię “Tytus, Romek i A’Tomek” i jest właścicielem licencji na wykorzystanie wizerunku bohaterów komiksu, otwiera się na współpracę komercyjną z branżą marketingową.
Wydawnictwo po uregulowaniu zagadnień prawnych dotyczących wykorzystania praw do wizerunku postaci komiksu “Tytus, Romek i A’Tomek” ogłasza, że jest gotowe na współpracę z innymi podmiotami na rynku.
– Wierzymy, że siła brandu, przyjazne, niekontrowersyjne i ciepłe skojarzenia z legendarną już marką pozwolą na zbudowanie kampanii wokół postaci głównych bohaterów – mówi Małgorzata Marzec-Teodorczyk, szefowa działu marketingu, który m.in. odpowiada za obszar obrotu licencjami. – Od dawna mieliśmy wiele zapytań na temat współpracy komercyjnej, głównie z branż FMCG, farmaceutycznej, spożywczej, odzieżowej, gamingowej i finansowej. Dziś, po uregulowaniu wszelkich zagadnień prawnych, jesteśmy na taką współpracę gotowi.