Wtorek, 30 marca 2021
Sprzedaż przez internet generuje obecnie około 50 proc. obrotów całej Grupy
"W 2020 roku odnotowaliśmy największe przyspieszenie, zarówno jeśli chodzi o liczbę obecnych na platformie sprzedawców, jak i wzrost liczby zamówień. Na koniec 2019 roku współpracowaliśmy z 500 partnerami, natomiast w grudniu 2020 roku było ich już blisko 2 tysiące. Prognozujemy, że do końca tego roku ta liczba się podwoi. Współpraca z nowymi przedsiębiorcami i poszerzenie oferty przełożyło się na wymierne wzrosty w poszczególnych kategoriach, a także na całościowe wyniki sprzedażowe" - mówi Rafał Murawski, Head of Marketplace New Business Development w Empiku, w rozmowie z portalem Wiadomoscihandlowe.pl Jak zaznacza, taka dynamika rozwoju …
Wyświetlono 25% materiału - 92 słów. Całość materiału zawiera 368 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się