Poniedziałek, 15 maja 2000
Rozmowa Grzegorz Bartosiewicz prezes sieci dystrybucji WKRA S.A. - W minionym tygodniu WKRA otworzyła nowy oddział w Tychach oraz przeniosła wzorcownię i magazyn w Warszawie do nowych pomieszczeń na Kolejowej. W sprzedaży sieci jest coraz więcej tytułów pozapodręcznikowych. Skąd te zmiany? - Wiąże się to ze strategią rozwoju firmy. WKRA jest obecnie częścią grupy kapitałowej - Polskiej Dystrybucji Książek, której udziałowcami są Muza i EMPiK. Jednym z celów grupy jest zwiększenie udziału w rynku książek pozapodręcznikowych. - Czy to znaczy, że WKRA wycofuje się z rynku edukacyjnego? - Nic podobnego. Nie zamierzamy niczego tracić na rynku szkolnym. Przeciwnie. Dalszy rozwój firmy wymaga jednak poszerzenia asortymentu. - Jaką część oferty WKRY obecnie stanowią książki oświatowe? - Ponad połowł, jeśli chodzi o tytuły. W ubiegłym roku sprzedař podrÍcznikŰw i ksiąřek edukacyjnych stanowiła jednak ok. 85 proc. naszych przychodŰw - wiadomo, ře na rynku szkolnym są najwiÍksze nakłady ksiąřek. W tym roku planujemy, by …
Wyświetlono 25% materiału - 151 słów. Całość materiału zawiera 607 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.