Wtorek, 8 listopada 2005
Nowy dyrektor marketingu w Świecie Książki Od listopada stanowisko dyrektora marketingu w Świecie Książki obejmie Wojciech Kłosowski. Zastąpi na nim Piotra Wtulicha, który zdecydował się odejść z firmy. Wojciech Kłosowski rozpoczął karierę w agencji reklamowej Young&Rubicam, gdzie doszedł do stanowiska Account Directora, następnie przez siedem lat pracował w …
Wyświetlono 25% materiału - 48 słów. Całość materiału zawiera 192 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.