Wtorek, 27 maja 2003
Przypomnijmy, że po podsumowaniu rok 2000 oznaczał dla Wydawnictwa Media Rodzina, sprzedaż odpowiednio 120 tys. oraz 115 tys. egzemplarzy pierwszego i drugiego tomu powieści o "Harrym Potterze". Pod koniec tego roku w druku był już tom III, a przygotowywany IV. Przy okazji wprowadzania na rynek trzeciego i czwartego tomu Harry Pottera wydawnictwao Media Rodzina przeprowadziło kilka ciekawych akcji promocyjnych. Stodoła - zlot magicznych ludziW związku ze zbliżającą się Gwiazdką AD 2000 w wydawnictwie zapadła decyzja, żeby tom III nie ukazał się pod choinkę, tylko miesiąc później, 28 stycznia, w pierwszym dniu ferii zimowych (nawiasem, jeszcze w styczniu sprzedało się 104 tys. egz. tego tomu...). Najważniejszym i otwierającym jego promocję wydarzeniem był "zlot magicznych ludzi" - wielki, karnawałowy bal-dyskoteka dla młodych fanów Harry Pottera, zorganizowany w warszawskim klubie Stodoła... Ogromny wkład, zwłaszcza w dzieło namówienia do udziału i wystąpienia licznych gwiazd sceny i estrady oraz ściągnięcia firm sponsorujących, m.in. Coca-Coli, miał Zbyszek Hołdys. Jego syn, Tytus, organizował publiczność, zwłaszcza zamiejscową, poprzez swoją stronę internetową fanów Harry Pottera. Publiczności stawiło się o połowę więcej niż spodziewali się organizatorzy - ponad 3000 samych dzieciaków, odbył się też konkurs na najlepsze przebranie, były nagrody i prezenty...Zarówno Joanna Nowakowska, redaktor książki, jak i dyrektor wydawnictwa Bronisław Kledzik zgadzają się, że istotne dla promocji książki elementy teatralizacji spotkań promocyjnych, w trakcie których fani młodego czarodzieja przebierali się, wynikają z samego ducha książki, w końcu mającej charakter baśniowy. Nie zostały przez nikogo z dorosłych arbitralnie wymyślone, narzucone, kształtowały się stopniowo, w toku zabawy. Istotny był tu kontakt z dziećmi, obserwowanie ich zachowań, reakcji, potrzeb, …
Wyświetlono 25% materiału - 257 słów. Całość materiału zawiera 1028 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się