Czwartek, 27 marca 2008
Jubileusz Merlin.pl
Z okazji swoich dziewiątych urodzin sklep przygotował specjalną promocję, która potrwa - a jakże - dziewięć dni, od 26 marca do 3 kwietnia...
Wtorek, 18 marca 2008
Grupa Wydawnicza Helion SA w 2007 roku
Spółka zwiększyła swoje przychody ze sprzedaży książek o 18 proc., do poziomu 30,725 mln zł. Tym samym Helion zrealizował 104 proc. zakładanego na ten okres planu. Aż 6,2 mln zł to sprzedaż zrealizowana przez internetowe księgarnie wydawnictwa. Liczba sprzedanych egzemplarzy wzrosła o 28 proc. i wyniosła w 1,114 mln egz., w stosunku do 870 tys. w 2006 roku. Łącznie nakładem oficyny ukazało się ponad 480 nowych tytułów. Plany na 2008 rok zakładają osiągnięcie przychodu ze …
Piątek, 7 grudnia 2007
Konkurs na nazwę książek
Taka nagroda czeka na zwycięzcę projektu CoWKieszeni.pl, którego organizatorem jest wydawnictwo Flashbook.pl. O co chodzi?...
Wtorek, 4 grudnia 2007
Z Verlag Dashofer do C.H. Beck
Piotr Kropiński objął stanowisko dyrektora Handlu i Marketingu w Wydawnictwie C.H. Beck. Dotychczas był związany z Wydawnictwem Verlag Dashofer, gdzie kierował działem marketingu i sprzedaży bezpośredniej...
Wtorek, 27 listopada 2007
Nowy tytuł Grupy Wydawniczej Infor SA
Pismo zadebiutuje już w styczniu. Dostępny jest już numer okazowy, poświęcony "sprawozdaniu finansowemu za rok 2007", opracowany przez Tadeusza Waślickiego...
środa, 17 października 2007
Premiera pierwszych tytułów - 19 października
19 października pojawią się w sprzedaży cztery pierwsze, kieszonkowe książki wydawnictwa Flashbook.pl. Pierwsze tytuły to „Lepsza pamięć” Rolanda Geisselharta i Christine Hofmann, „Skuteczne negocjacje” prof. Barbary Schott, „Skuteczna reklama” Moniki Bartnik i „Biznesplan”Axela Singera. Książki będzie można kupić w księgarniach i wybranych salonach prasowych na terenie całego kraju. Cena każdej pozycji to 20 zł.
Czwartek, 13 września 2007
Akwizycji ciąg dalszy
Wydawnictwo Szkolne PWN i wydawnictwo Park poinformowały, że 3 września zawarły umowę o przeniesieniu autorskich praw majątkowych przysługujących Parkowi na rzecz Wydawnictwa Szkolnego PWN. Transakcja objęła pełną ofertę: zarówno ogólnoedukacyjną, jak i z zakresu prawa.
środa, 20 czerwca 2007
„Sprzedaż książek specjalistycznych poświęconych prawu i biznesowi rośnie podobnie jak gospodarka, w tempie 6-7 proc. rocznie”, podała „Gazeta Prawna”.
środa, 20 czerwca 2007
Po raz pierwszy w tym roku wręczone zostaną nagrody „Gazety Prawnej” za wybitną książkę fachową młodego autora.
środa, 20 czerwca 2007
„Kasta. Tak oto włoscy politycy stali się nietykalni” – książka o szokujących kosztach włoskiej polityki natychmiast po wydaniu trafiła na listę bestsellerów we Włoszech.
Piątek, 15 czerwca 2007
"Gazeta Prawna" o rynku książek specjalistycznych
O rynku publikacji dla fachowców czytamy w dzisiejszym wydaniu „Gazety Prawnej”. Sprzedaż książek specjalistycznych poświęconych prawu i biznesowi rośnie podobnie jak gospodarka - w tempie 6-7 proc. rocznie. Największym zainteresowaniem cieszą się publikacje poradnikowe i komentarze do ustaw. Również najbardziej znani autorzy, opisujący najbardziej interesujące i skomplikowane problemy prawno-gospodarcze mają szansę zrobić najwięcej.
środa, 6 czerwca 2007
"Rzeczpospolita" o książkach, które uczą zwyciężać i zarabiać
O książkach, które uczą zwyciężać i zarabiać, czytamy w „Rzeczpospolitej”. Oprócz podręczników akademickich tym półroczu najlepiej sprzedają się właśnie poradniki biznesowe. Często szukamy gotowej recepty na sukces, chcemy wiedzieć jak inwestować na giełdzie, prowadzić firmę internetową, negocjować czy dbać o swoją karierę. Dlatego na listach księgarnianych hitów znajdziemy: "Winning znaczy zwyciężać" Jacka Welcha i Suzy Welch (nakład ok. 14 tys. egz.), "Wizję sprawiedliwej globalizacji. Propozycje usprawnień" Josepha E. Stiglitza czy "Sztukę wojny" Sun Tzu, Sun …