Wtorek, 27 maja 2003
Jedna z najgorętszych dyskusji towarzyszących MTK miała miejsce na łączonym panelu zorganizowanym przez PricewaterhouseCoopers oraz miesięcznik ,,Wydawca’’, Polską Izbę Druku, Sekcję Poligrafów SIMP/Oddział Warszawa, Polską Izbę Książki, Ars Polonę S.A., PTWK. i ...
Wtorek, 18 marca 2003
Marketing na rynku książki Opakowanie produktu, czyli okładka książki, to jedno z podstawowych i najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w rękach branży wydawniczej. Głównym celem opakowania jest kształtowanie wizerunku książki poprzez wykorzystanie kształtu, ...
Poniedziałek, 17 kwietnia 2000
Poznań 11-14 kwietnia 2000 Targi Infosystem/ Multimedia 2000 w dużej mierze odbyły się pod dyktando Internetu (co było do przewidzenia, biorąc pod uwagę ogólnoświatowe szaleństwo na punkcie Sieci). Dominowały firmy, urządzenia i programy ...