środa, 22 marca 2017
WydawcaWSiP
AutorKatarzyna Bocheńska
Recenzent(Ł)
Miejsce publikacjiWarszawa
Rok publikacji2003
Liczba stron112


Skuteczna komunikacja
z innymi ludźmi
odgrywa coraz większą rolę w przygotowaniu
zawodowym
młodego
człowieka. Kończąc szkołę, a nawet studia, często nie jesteśmy przygotowani do rozmów kwalifikacyjnych,
jak to się mówi „nie potrafimy
się sprzedać”. Książka Katarzyny Bocheńskiej pokazuje różne formy komunikacji interpersonalnej – rozmowę
i dyskusję, wystąpienia publiczne.
Jak pytać, by nie błądzić? Jak słuchać, aby słyszeć? – te na pozór banalne sprawności komunikacyjne
często przysparzają problemów
w kontaktach zawodowych. Ponadto autorka pokazuje sposoby komunikowania się przez technologię
– metody pisania curriculum vitae,
odpowiedzi na listy, podań, biogramów…
Osobne akapity poświęcono
komunikacji internetowej oraz przez sms-y. Książka adresowana jest głównie do uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

Podaj dalej
OCEŃ KSIĄŻKĘ