środa, 22 marca 2017
WydawcaBiblioteka Analiz
Recenzent(pw)
Miejsce publikacjiWarszawa
Rok publikacji2008
Liczba stron264


Ósmy tom tej publikacji przynosi blisko 30 rozmów
z postaciami, które w pewnej mierze odpowiadają
za obecny wizerunek i stan poszczególnych
segmentów rynku książki w naszym kraju.
Jak zwykle obok „pierwszej ligi” pojawili się reprezentanci
podmiotów mniej znanych, a o często
już poważnej pozycji, pozostający niejako w cieniu
dłużej działających firm. Wśród ubiegłorocznych
rozmówców „Biblioteki Analiz” znaleźli się
bowiem przedstawiciele wydawnictw zarówno
ogólnoasortymentowych (Świat Książki), jak i specjalistycznych (C.H.
Beck, Trio, Edgard, Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu),
którzy opowiadali o uwarunkowaniach rynku i swoich przepisach
na efektywny biznes. Dużą grupę tworzyli w tym roku dystrybutorzy
i detaliści (Dictum, Nova, Troy). Przeważającym, w tych rozmowach,
wątkiem były zmiany czekające rynek – świadomość konieczności przekształceń
i ciągłego dostosowywania się do potrzeb klienta. Co ciekawe,
z dużym odzewem czytelników dwutygodnika spotkały się także
wywiady z analitykami i komentatorami rodzimego rynku (Andrzej
Uryga). I choć może zdarzyć się, że już za rok (przy okazji kolejnej
publikacji w tej serii) część z opublikowanych w tej książce treści straci nieco na aktualności, to bez wątpienia stanowią one cenny dokument
charakteryzujący okres, w którym powstały.

Podaj dalej
OCEŃ KSIĄŻKĘ